שימוש בויאגרה לטיפול באימפוטנציה

שימוש בויאגרה לטיפול באימפוטנציה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest

שימוש בויאגרה לטיפול באימפוטנציה וחוסר זקפה בעת מגע מיני. תופעות כמו אלו שכיחות בקרב גברים. הסיבות לחוסר זקפה ואימפוטנציה, נובעות כתוצאה מבעיות שונות. ישנן בעיות הקשורות למצבים רפואיים כמו ירידה בזרימת הדם לרקמה הספוגית של איבר המין, דבר המשפיע באופן ישיר על הזקפה וקשיחות איבר המין. ישנם גם מצבים רפואיים אחרים הנובעים ממחלות רקע שונות כמו: בעיות לב, כלי דם, סוכר ואחרים. לאחרונה גם התגלו ממצאים כי השפעות פסיכולוגיות ורגשיות אכן משפיעות על התפקוד המיני וגורמות לבעיות של אימפוטנציה וחוסר זקפה. כדי לפתור את הבעיה נכנסה לשוק תרופה אשר הוכחה כמועילה ופותרת את בעיית האימפוטנציה והיא הויאגרה.

שימוש בויאגרה לטיפול באימפוטנציה, התגלה במקרה לאחר ניסוי שנעשה בבעלי חיים וראו כי נטילת התרופה משפיעה השפעה ישירה על זקפת איבר המין. במקור תרופה זו פותחה לטיפול בבעיות לב וכלי דם, אך הגילוי שהתגלה שינה את התפיסה ותרופה זו החלה להיות משווקת כתרופה שיעילה ומטפלת בבעיות הקשורות באימפוטנציה וחוסר זקפה בעת קיום יחסי מין.

לתרופת הויאגרה ישנו חומר פעיל המגביר את זרימת הדם לאיבר המין ובכך גורם לו להיות זקוף וקשה. עם זאת יש להבין כי פעולת הויאגרה והשימוש בו מותנה במגע פיזי ועוררות מינית שכן ללא מגע זה התרופה לא תעבוד. הוראות השימוש מנחות את המטופל ליטול את התרופה בסמוך לקיום יחסי המין. התרופה תתחיל להשפיע לאחר כ-30 דקות ומשך השפעתה יימשך עד ל-4 שעות. עם זאת ישנם גורמים שעלולים להשפיע על קצב ההשפעה ועל כן יש לפעול בהתאם להוראות. כך למשל, אין ליטול את התרופה בסמוך לארוחה מלאה ושומנית. החומר לא יספג בקלות ויעכב את ההשפעה.

שימוש בויאגרה לטיפול באימפוטנציה

כמו כל תרופה, גם הויאגרה יכולה להשפיע על המטופלים ולגרום לתופעות לוואי כמו: כאבי ראש, או בטן, סחרחורות וקושי בראייה, הסמקה חזקה וכו’. נטילת התרופה מותנית בייעוץ רופא מוסמך ולקיחה בחשבון את מצבו הבריאותי של כל מטופל בהתחשב במחלות רקע כמו: בעיות לב, כלי דם, סוכר וכו’. נטילת התרופה מחייבת מרשם רפואי.

השימוש בויאגרה לטיפול בבעיות אימפוטנציה, הוכחה כיעילה, ונחלה הצלחה רבה ברחבי העולם. בעקבות הצלחה זו, קמו לתרופה מתחרים רבים בשוק וכמובן גם תעשיית הזיופים והשרלטנים המוכרים תרופות אשר עלולות לגרום לתופעות לוואי מסוכנות ובוודאי שלא יעשו את העבודה כנדרש. על כן, אם החלטתם להשתמש בויאגרה, יש להיוועץ עם רופא מוסמך,

ולקבל מרשם רפואי עם המינון המומלץ ובהתאם למצבכם הבריאותי. ויאגרה מגיעה במינונים שונים ואכן עוזרת בבעיות אימפוטנציה וחוסר זקפה, אך לא לכל אחד היא מתאימה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *